Întrebări frecvente

Aici poți găsi informații utile despre programul Score for More®. Află cum te poți alătura programului, cum colectezi și valorifici punctele și alte informații!

 

Ce este programul ”Score for More”?

Score for More® este un program de loializare conceput pentru cei care iubesc sportul! Filosofia INTERSPORT se traduce în faptul că sportul este pentru toți. Indiferent de sportul preferat, dacă ești profesionist sau amator, beneficiile sportului sunt pentru toată lumea. Astfel, programul Score for More® este creat pentru a oferi tuturor iubitorilor de sport și mai mult: oferte exclusive și entuziasm prin informații utile despre sporturile preferate!

Cum mă pot înscrie?

Vizitează orice magazin INTERSPORT, completează formularul de înregistrare pe care îl vei găsi la casa de marcat și poți obține cardul de membru pe loc!
Vizitează orice magazin INTERSPORT, solicită înscrierea online, și unul din colegii noștri te va ajuta cu completarea formularului pe o tabletă.
Completează formularul online de înregistrare accesând link-ul de mai jos și obții un card electronic pe SMS sau email (https://scoreformore.intersport.ro/register/ ).

Care sunt beneficiile cardului ”Score for More”?

Statutul de membru Score for More® îți conferă dreptul de a avea parte de beneficii exclusive și premii. Mai exact:

Pentru fiecare achiziție din magazinele INTERSPORT din România ești recompensat cu 1 punct pentru fiecare 5 Lei cheltuiți. În funcție de totalul punctelor colectate, poți răscumpăra valoarea respectivă în Lei.

Puncte Score for More® Valoare răscumpărare
100 10 RON
200 25 RON
300 35 RON
  • Primești 10 puncte bonus la înscriere
  • Te bucuri de oferte si cadouri speciale
  • Primești știri și sfaturi utile legate de sporturile și produsele preferate

Cum poate fi activat cardul de membru?

După completarea formularului din magazinele INTERSPORT printat, cardul trebuie activat printr-o tranzacție.
La înscrierea online, pe tabletă în magazine sau în orice altă parte, cardul primit printr-un SMS sau E-mail e gata de folosire.

Mă pot înscrie pe website sau telefonic?

Înscrierea se poate face:
– în magazine, pe formularul printat sau pe tabletă
– Online, pe https://scoreformore.intersport.ro/register/

Nu aveam cardul la mine la realizarea tranzacției, mi-au fost adăugate punctele?

Pentru revendicarea punctelor este nevoie de cardul de membru.
Dacă ai efectuat o tranzacție și nu ai prezentat cardul de membru, pentru cumularea punctelor trebuie trimis un e-mail cu o copie a bonului/facturii fiscale și numărul cardului la adresa: scoreformore@intersport.ro

În timpul cumpărăturilor Online, îmi pot folosi cardul Score for More?

Poți cumula puncte și la cumpărăturile online, pe www.intersport.ro
Cum?
După primirea coletului, trebuie să trimiți un e-mail cu copie a facturii și numărul cardului

Cum pot revendica punctele bonus?

În funcție de punctele bonus pe care le-ați adunat, le puteți răscumpăra și primi o sumă proporțională de reduceri la produse. Cardul, numărul punctelor bonus și reducerea
nu pot fi înlocuite sau răscumpărate cu numerar.

Pot revendica puncte bonus pe eShop?

Datorită unei actualizări a www.intersport.ro/ nu puteți răscumpăra temporar punctele bonus la cumpărăturile online.

În ce interval de timp îmi pot revendica punctele bonus?

Punctele bonus pe care le obțineți din fiecare tranzacție expiră la 18 luni de la această tranzacție specifică. Astfel, dacă ați adunat punctele bonus de care aveți nevoie pentru răscumpărare, este mai bine ca răscumpărarea să fie făcută dintr-o dată, deoarece o parte din punctele bonus pe care le-ați strâns poate expira.
De exemplu:
Ați făcut o tranzacție cu cardul ”Score for More” pe 18 iunie 2019 și ați adunat puncte bonus. Aceste puncte expiră la 18 decembrie 2020.

Poate un membru al familiei sau un prieten să îmi folosească cardul?

Cardul de membru este personal. Tranferul acestuia este strict interzis.

Mi-am pierdut cardul. Trebuie emis unul nou?

Dacă ați pierdut cardul, trebuie să vizitați unul din magazinele fizice INTERSPORT România sau să apelați numărul 021.201.11.83 (Luni-Vineri, între orele 10:00 – 15:00) și după oferirea datelor de contact și identificare, cardul va fi anulat.Pentru emiterea unu card nou, trebuie să vizitați unul din magazinele fizice și să urmați aceeași procedură ca la emiterea cardului original.

Mi-am pierdut cardul. Îmi voi pierde punctele acumulate?

Dacă ați pierdut cardul, trebuie să vizitați unul din magazinele fizice INTERSPORT România sau să apelați numărul 021.201.11.83 (Luni-Vineri, între orele 10:00 – 15:00) și după oferirea datelor de contact și identificare, cardul va fi anulat.
În acest caz nu veți pierde punctele acumulate, acestea vor fi transferate pe cardul nou.

Am schimbat adresa (numărul de telefon, adresa de e-mail). Trebuie sa informez INTERSPORT?

În cazul în care datele de contact pe care le-ați dat la înregistrarea dvs. în programul SCORE FOR MORE, au fost schimbate, trebuie să informați INTERSPORT utilizând următoarele modalități alternative.

  • Prin contul personal Score for More https://scoreformore.intersport.ro/index.php?p=login urmând pașii de mai jos.
  • a) Selectați „Întrebări” din cadrul „Selecții”;
    b) selectați „Întrebări generale” în „Formular de întrebare”;
    c) Completați formularul de contact și apăsați «Trimitere».

  • Prin intermediul unei aplicații scrise la magazinele INTERSPORT.
  • Prin depunerea unei solicitări relevante pe adresa de e-mail: scoreformore@intersport.ro

Punctele bonus expiră?

Punctele bonus pe care le obțineți din fiecare tranzacție expiră la 18 luni de la această tranzacție specifică. Astfel, dacă ați adunat punctele bonus de care aveți nevoie pentru răscumpărare, este mai bine ca răscumpărarea să fie făcută dintr-o dată, deoarece o parte din punctele bonus pe care le-ați strâns poate expira.
De exemplu:
Ați făcut o tranzacție cu cardul ”Score for More” pe 18 iunie 2019 și ați adunat puncte bonus. Aceste puncte expiră la 18 decembrie 2020.

Îmi pot schimba punctele in bani?

Numărul de puncte bonus nu poate fi rambursat și returnat în numerar și nici utilizat ca plată anticipată pentru produse.
Punctele nu pot fi combinate cu alte cupoane și nici nu pot fi utilizate la achiziția de carduri cadou.
Ca membru al programului de fidelizare, vă puteți bucura doar de beneficii.

Pot primi informații despre cate puncte am și când vor expira acestea?

Ca membru al programului de fidelizare, puteți obține informații despre numărul total de puncte strânse din achiziții sau activități promoționale, în următoarele moduri:

  • Prin intermediul liniei de asistență pentru membrii programului SCORE FOR MORE, sunând la 021.201.11.83 (Luni – Vineri, orele 10:00 – 15:00);
  • Prin intermediul unui e-mail, trimițând în scris cererea dvs. la e-mail: scoref-ormore@intersport.ro;
  • Vizitând orice magazin fizic INTERSPORT;
  • În pagina web http://scoreformore.intersport.ro, după ce v-ați autentificat la profilul dvs. și ați selectat „Istoricul punctelor bonus”.

Cum mă pot conecta la profilul meu?

Pentru a vă autentifica la profilul dvs., urmați pașii de mai jos:
a) vizitați http://scoreformore.intersport.ro
b) vă înregistrați în câmpul „Cardul nr.” numărul cardului dvs. de membru;
c) în câmpul „Parolă” completați codul format din 6 cifre pe care l-ați primit în numărul de telefon mobil pe care l-ați înregistrat la înregistrare, după ce ați depus o solicitare relevantă în câmpul „Vreau o parolă”.

Când anulez o tranzacție, care este procedura pentru punctele bonus pe care le-am adunat?

În cazul în care, din orice motiv, tranzacția dvs. a fost anulată, punctele acordate pentru această tranzacție sunt deduse automat.

Când returnez un produs, ce se întampla cu punctele cumulate?

Dacă produsul achiziționat a fost returnat, punctele acordate pentru această tranzacție sunt deduse automat.

Dacă returnez produsul pe care l-am achiziționat făcând o răscumpărare a punctelor mele bonus, ce se întampla cu punctele revendicate?

În cazul în care returnați un produs care a făcut obiectul unei tranzacții care conține răscumpărarea punctelor bonus, punctele deduse din răscumpărare nu pot fi returnate / rambursate în cardul de membru. Puteți achiziționa un alt produs cu o valoare egală sau mai mare, prin plata diferenței.

Cum pot face revendicarea pentru urmatorul nivel de puncte?

În cazul în care doriți să selectați un nivel mai mare de răscumpărare, atunci pur și simplu menționați casierului că nu doriți să faceți o revendicare. Astfel, când atingeți nivelul dorit, informați casierul și vă răscumpărați punctele bonus cu valoarea echivalentă.

Îmi pot revendica o parte din punctele bonus?

Nu puteți răscumpăra o parte din punctele dvs. bonus. Pentru a face o revendicare, trebuie să atingeți nivelul de revendicare dorit, așa cum este prezentat mai jos:

Puncte Score for More® Valoare răscumpărare
100 10 RON
200 25 RON
300 35 RON

Pot aduna puncte bonus la produsele cu reducere?

Cumulați puncte bonus în funcție de suma scrisa pe bonul/factura fiscală și nu în funcție de produsele selectate. Câștigați puncte si pentru produsele cu reducere sau în oferte speciale.

Îmi pot revendica puncte la produse cu reducere?

Revendicarea punctelor bonus nu poate fi combinată cu cupoane și nu poate fi facută la produsele cu reducere sau în oferte speciale.

Mă pot retrage din programul ”Score for More”?

Desigur, puteți solicita ștergerea datelor dvs. din programul de recompense „SCORE FOR MORE” în următoarele moduri alternative:

  • Prin depunerea unei solicitări prin contul personal pe pagina web http://scoreformore.intersport.ro selectarea din meniul „Selecții – Întrebări – Întrebări generale”;
  • Prin trimiterea unui e-mail la adresa de e-mail scoreformore@intersport.ro sau
  • Prin depunerea unei cereri la orice magazin fizic INTERSPORT completând formularul special;

Nu doresc să primesc nicio comunicare de la INTERSPORT. Care este procedura pe care o urmez?

Puteți solicita oricând să nu primiți comunicarea de la INTERSPORT către unul sau toate datele de contact (e-mail, SMS, Viber), în următoarele moduri:

  • Prin contul personal la http://scoreformore.intersport.ro, selectând din meniul „Managementul comunicării”;
  • Prin e-mail la adresa de e-mail scoreformore@intersport.ro
  • Prin depunerea unei solicitări la magazinele fizice INTERSPORT;

În cazul în care solicit o anulare, ce se întâmplă cu punctele mele bonus?

După ce ați solicitat ștergerea / anularea din programul de beneficii într-unul din modurile menționate la întrebarea 26, punctele dvs. bonus sunt șterse / anulate direct și nu puteți răscumpăra niciun produs.

Cardul ”Score for More” expiră?

În cazul în care nu ați utilizat cardul dvs. pentru o perioadă de timp mai mare de trei (3) ani de la ultima tranzacție făcută cu utilizarea cardului „SCORE FOR MORE”, cardul va fi dezactivat automat.
Cu toate acestea, cu trei (3) luni înainte de data dezactivării cardului dvs., INTERSPORT va comunica cu dvs. prin e-mail la adresa de e-mail pe care ați indicat-o în cererea dvs.
În cazul în care ați declarat că nu doriți să primiți comunicare de la INTERSPORT, nu veți primi nicio comunicare relevantă.

Pot deține mai multe carduri?

Fiecare membru al INTERSPORT este unic și se bucură de beneficii unice, din acest motiv nu puteți deține mai multe carduri.

Pot emite un card de fidelitate in numele companiei mele?

Programul de loialitate Score for More a fost creat de compania „Genco Trade SRL” și se adresează clienților adulți (persoane fizice), ale magazinelor INTERSPORT România.