Întrebări frecvente

Aici poți găsi informații utile despre programul Score for More®. Află cum te poți alătura programului, cum colectezi și valorifici punctele și alte informații!

 

Ce este programul Score for More®?

Score for More® este un program de loializare conceput pentru cei care iubesc sportul! Filosofia INTERSPORT se traduce în faptul că sportul este pentru toți. Indiferent de sportul preferat, dacă ești profesionist sau amator, beneficiile sportului sunt pentru toată lumea. Astfel, programul Score for More® este creat pentru a oferi tuturor iubitorilor de sport și mai mult: oferte exclusive și entuziasm prin informații utile despre sporturile preferate!

Care sunt beneficiile membrilor din programul INTERSPORT Score for More® ?

Statutul de membru Score for More® îți conferă dreptul de a avea parte de beneficii exclusive și premii. Mai exact:

Pentru fiecare achiziție din magazinele INTERSPORT din România ești recompensat cu 1 punct pentru fiecare 5 Lei cheltuiți. În funcție de totalul punctelor colectate, poți răscumpăra valoarea respectivă în Lei.

Puncte Score for More® Valoare răscumpărare
100 10 RON
200 25 RON
300 35 RON

Te poți bucura de informații exclusive despre activitățile tale preferate în mod regulat.
Vei primi de la INTERSPORT un newsletter cu noile colecții, promoții speciale, știri, sfaturi și multe altele!

Cum mă pot înregistra în program?

Te poți înregistra în programul de loializare Score for More® prin unul din cele două moduri:

  • Vizitează orice magazin INTERSPORT, completează formularul de înregistrare pe care îl vei găsi la casa de marcat și poți obține cardul de membru pe loc!
  • Completează formularul online de înregistrare accesând link-ul de mai jos și obții un card electronic pe SMS sau email Doresc Înregistrare Electronică

Se percepe vreun cost pentru card?

Cardul de membru INTERSPORT Score for More® îți este oferit gratuit!

Pot deține mai multe carduri?

Fiecare utilizator al programului INTERSPORT Score for More® este unic și este recompensat cu beneficii exclusive.

Pot să-mi transfer cardul către terți?

Cardul de membru este personal și nu poate fi transferat către o altă persoană!

Cum pot valorifica punctele căștigate?

Odată ce ai acumulat punctele necesare, trebuie doar să vizitezi unul dintre magazinele INTERSPORT și să ceri răscumpărarea punctelor pentru a primi valoarea care corespunde fiecărei grile de răscumpărare. Valorifică punctele corespunzătoare și poți răscumpăra valoarea ca deducere din tranzacție. De exemplu, dacă ai colectat 150 de puncte, poți răscumpăra 100 de puncte și obții o reducere de 10 LEI din valoarea achiziției. Punctele acumulate în momentul tranzacției care ating un nivel de răscumpărare, pot fi folosite la următoarea achiziție.

Cum pot atinge un prag mai ridicat de răscumpărare?

Dacă dorești să atingi un nivel mai mare de reducere, atunci poți informa personalul de la casă că nu dorești utilizarea punctelor. De exemplu, dacă ai acumulat 150 de puncte, fie poți răscumpăra 100 de puncte în valoare de 10 LEI la următoarea achiziție sa poți cumpăra în continuare până la următorul nivel (de exemplu 200 de puncte) și să obții 25 de LEI reducere la următoarea achiziție.

Ce ar trebui să fac dacă îmi pierd cardul?

Trebuie să vizitezi orice magazin INTERSPORT și să ceri la casa de marcat înlocuire cardului. Personalul de la casă îți va oferi un card inactiv simplu. Pentru activarea cardului este necesar să apelezi Asistența telefonică dedicată membrilor 0212011183 (Luni – Vineri 10:00 – 15:00). În acest fel, toate punctele acumulate pe cardul pierdut vor fi transferate pe cardul din plastic.

De unde pot obține informații despre punctele acumulate?

Poți verifica statusul punctelor acumulate prin următoarele moduri:

  • Folosind contul tău personal pe website-ul la https://scoreformore.intersport.ro
  • Contactând linia telefonică dedicată membrilor la 0212011183 (Luni – Vineri 10:00 – 15:00)
  • Folosind aplicația mobilă Score for More®,disponibilă gratuit pentru iOS și Android